Karta Malucha Premium Plus

Karta Malucha Premium Plus

Karta Malucha Premium Plus

Zyskaj nielimitowaną zabawę oraz bezpłatne warsztaty dla dzieci w wieku 0-3 lata. Wyrób w CH Posnania Kartę Malucha Premium Plus! 

W Fikołkach staramy się, by uśmiech nie znikał z twarzy naszych najmłodszych gości. Wierzymy, że nasze atrakcje oraz animatorzy przynoszą mnóstwo radości dzieciom. Dlatego z dumą przedstawiamy Kartę Malucha Premium Plus. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy pragną korzystać z fikołkowych atrakcji bez ograniczeń: zabawa plus warsztaty. 

Dla kogo?

Karta Malucha Premium Plus została przygotowana specjalnie dla naszych najmłodszych gości. Dzięki niej dzieci do 3 lat mogą korzystać z fikołkowych atrakcji za darmo oraz bezpłatnie uczestniczyć w dedykowanych zajęciach.

Rodzaje Karty Malucha

umożliwia zabawę w dniach poniedziałek – piątek (z wyjątkiem świąt) od otwarcia sali zabaw do godziny 16:00.

za jedyne 9,99 zł miesięcznie można zjeżdżać, skakać i bawić się do utraty tchu przez 7 dni tygodnia w godzinach otwarcia sali zabaw.

za jedyne 79,99 zł miesięcznie bezpłatne korzystanie z fikołkowych atrakcji oraz bezpłatny udział w kilku rodzajach zajęć dla dzieci w wieku 0-3 lata.

* koszt wyrobienia karty wynosi 19,99 zł
** koszt wyrobienia karty wynosi 19,99 zł, a jeśli opiekun wykupi abonament 12-miesięczny lub 24-miesięczny – 0 zł


W jaki sposób mogę wyrobić Kartę Malucha?

Kartę Malucha możesz założyć w recepcji, odwiedzając dowolny punkt Sali Zabaw Fikołki. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny i Twoje dziecko może cieszyć się z darmowej zabawy.

1. FikoNutki (zajęcia umuzykalniające)

2. Joga Kids (zajęcia ruchowe dla rodziców i dzieci)

3. FikoSensorki (zajęcia z plastyki sensorycznej)

4. LogoRytmika

5. FikoEnglish

6. FikoZumba

7. FikoSmyki

Wprowadź swoje dziecko do muzycznego świata i otwórz furtkę do nieskończonych korzyści! Zajęcia umuzykalniające to prawdziwa skarbnica do rozwoju maluchów! Zapraszamy dzieci od 4 miesiąca życia wraz z rodzicami i opiekunami. Już na wczesnym etapie życia stwarzamy dzieciom możliwość rozwijania wrodzonej wrażliwości muzycznej i ekspresję poprzez muzykę, pobudzamy zmysły. 

Prowadzące:

Ola Bręńska – twórczyni marki Cztery Dłonie oraz współtwórczyni Pracowni muzycznej o tej samej nazwie na poznańskim Piątkowie. Ola jest muzykiem, filologiem, certyfikowanym instruktorem zajęć gordonowskich, mamą córki i bliźniąt, autorką piosenek uwielbianych przez dzieci i rodziców. Jest także zafascynowaną propagatorką teorii uczenia się muzyki prof. Gordona już od 10 lat. Zajęcia umuzykalniające dla niemowląt i małych dzieci do 3 roku życia prowadzi pod autorską nazwą KrasoNutki. 

Zajęcia umuzykalniające wg teorii uczenia się muzyki prof. Gordona to magiczna podróż w muzyczny świat. Zanurzanie dziecka w różnorodne melodie, tonalności i rytm maksymalnie wzbogacą jego słownik muzyczny. Dzięki osłuchiwaniu dziecka muzyką, w jego mózgu tworzą się nowe połączenia nerwowe, co znacząco wpływa na rozwój malucha i jego sprawność intelektualną, ale przede wszystkim dziecko od najmłodszych lat czerpie radość z muzykowania i wzmacnia naturalną wrażliwość muzyczną. 

Wykorzystaj moc okresu sensytywnego dla nauki muzyki i przyjdź na zajęcia gordonowskie. Zaufaj doświadczeniu i zainspiruj się do wspólnych zabaw w domu! 

Joanna Słowińska – wokalistka, pedagożka, nauczycielka zajęć umuzykalniających w żłobkach i przedszkolach, edukatorka muzyczna. Założycielka Otwartych Dźwięków. 

W Fikołkach prowadzi zajęcia wykorzystujące teorię edukacji muzycznej prof. Edwina E. Gordona, C. Orffa, Z. Kodaly’a, E.Dalcroze’a, które polegają na stymulowaniu rozwoju muzycznego dziecka głównie za pomocą śpiewu oraz innych aktywności muzycznych. Zajęcia kształtują wrażliwość, słuch muzyczny i rytmiczny, muzykalność. Wspierają rozwój mowy, koordynacji ruchowej i małej motoryki. 

O czym warto pamiętać?

Nie zmuszamy dzieci do reagowania na muzykę – każde z dzieci inaczej przyswaja słyszane bodźce. Stwarzamy dziecku możliwość kontaktu z jak najbardziej różnorodną muzyką. Reakcja dziecka, w kontakcie z muzyką może być różna. Niektóre dzieci np. płaczą. Zazwyczaj nie zdarza się to ponownie – pamiętajmy, że dziecko potrzebuje czasu i oswojenia się z nową sytuacją. 

Podczas zajęć:

  • słuchamy śpiewu
  • kołyszemy się w rytm muzyki, 
  • śpiewamy różnorodne melodii i rytmiczanki, 
  • korzystamy z kolorowych pomocy (chustki, piłeczki, bańki mydlane, woreczki gimnastyczne, chusta animacyjna, instrumenty perkusyjne)

Joga rodzinna to zajęcia skupiające się na bliskości i relacji dorosłego z dzieckiem. Razem wykonamy ćwiczenia oddechowe z atrakcyjnymi dla dzieci gadżetami, będziemy próbowali wspólnie ćwiczyć asany, angażując dużych i małych uczestników naszych spotkań. 

Na koniec zrelaksujemy się z masażykiem, który ukoi oraz będzie chwilą radości i uśmiechu. Podczas zajęć zbudujemy świadomość ciała i emocji. Będziemy uczyć się współpracy, ale także zrozumienia i wspólnej zabawy w grupie.

Prowadząca: Ewa Piotrowicz – pedagog, nauczycielka z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w poznańskich przedszkolach. Od kilku lat zafascynowana tematem uważności i jogi dla dzieci. Jest certyfikowaną instruktorką programu „Uważność w edukacji. Kosmos i Kajo” skupiającym się na aspektach związanych z edukacją emocjonalno-społeczną, wiedzą o stresie, pracą oddechem, rozwijaniem uważności i aktywnością fizyczną, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Uwielbia pracę z dziećmi. Prowadzi zajęcia ruchowe z elementami jogi i uważności, warsztaty dla dzieci i rodziców, współpracuje z poznańskim Wydawnictwem Frajda. 

FikoSensorki to zajęcia przeznaczone dla najmłodszych dzieci w wieku od 6 miesięcy do 3 lat

Podczas 40-minutowej zabawy, dzieci doświadczają różnorodnych bodźców, co sprzyja ich zrównoważonemu rozwojowi. Zajęcia skupiają się na stymulowaniu zmysłów poprzez eksplorację faktur, konsystencji, kolorów, zapachów i dźwięków.

W trakcie zajęć dzieci mają bezpośredni kontakt z różnymi bodźcami, takimi jak dotykanie, wąchanie, słuchanie, smakowanie oraz swobodne brudzenie się. Regularne uczestnictwo w FikoSensorkach przynosi wiele korzyści, takich jak poprawa koncentracji, rozwój umiejętności poznawczych i wyobraźni, pobudzenie ciekawości świata oraz rozwijanie kreatywności. Ponadto, dzieci mają okazję do socjalizacji z innymi maluszkami, co sprzyja budowaniu relacji między rówieśnikami.

Podczas zajęć korzystamy z bezpiecznych produktów spożywczych dla dzieci. Przypominamy o przygotowaniu zmiany ubrania dla dzieci po zakończonych zajęciach, a o resztę zadba nasz zespół – posprzątamy 😉

To forma zajęć dla dzieci, która w przyjazny sposób łączy rytmikę z terapią logopedyczną. Podczas tego typu zajęć oddziałujemy kompleksowo na sferę słuchową, słuchowo-ruchową i ruchową dziecka. 

W oparciu o ćwiczenia muzyczno-ruchowe stosujemy ćwiczenia słowno-ruchowe, gdzie najważniejszym elementem jest wykorzystanie rymu. Swobodny, niewymuszony ruch dziecka jest obok muzyki podstawowym motywem ćwiczeń. Takie założenia umożliwiają realizację zajęć logorytmicznych ze wszystkimi dziećmi, bez względu na ich poziom intelektualny, ruchowy czy stopień rozwoju muzycznego.

Cele logorytmiki:

  • Usprawnienie oddechu
  • Wykształcenie prawidłowej fonacji
  • Usprawnienie narządów mowy
  • Kształcenie słuchu fonematycznego
  • Kształcenie pamięci muzycznej
  • Kształcenie poczucia rytmu, tempa oraz metrum
  • Kształcenie szybkiej reakcji ruchowej na sygnały słowne, dźwięk, ciszę.
  • Kształcenie umiejętności percypowania i odtwarzania ruchem tempa, rytmu, akcentacji i ekspresji w muzyce i wypowiedzi słownej.
  • Usprawnienie tzw. dużej motoryki
  • Rozwój intelektualny
  • Rozwój społeczny

Szkoła językowa Poliglotek jest jedną z pierwszych w Polsce szkół, specjalizujących się w nauczaniu tylko najmłodszych uczniów. Wszystkie ćwiczenia opierają się na zabawie. 

Na zajęciach przeprowadzamy  zabawy interakcyjne oraz twórcze, które odbywają się w języku, którego dzieci się uczą – każda zabawa ma ukryty cel dydaktyczny. Dzieci po zakończeniu zajęć mają poczucie, że odniosły sukces. Nauka – zabawa odbywa się w atmosferze wzajemnej akceptacji i wspierania w działaniach. Zabawa językowa opiera się na działaniu na wszystkie zmysły dziecka: wzroku, słuchu, dotyku, smaku oraz zapachu. Dziecko nie wie, że się uczy a uczy się całym ciałem.

Nauka odbywa się poprzez żywą interakcję z językiem – nie ma uczenia się słówek na pamięć ani analizowania budowy gramatycznej zdania. Wszyscy lektorzy znają bardzo dobrze język którego uczą. Mają stosowne certyfikaty językowe, większość z nich uczyła się języka na zagranicznych stypendiach oraz wyjazdach- między innymi rocznych pobytach w Stanach Zjednoczonych. Dzieci po prostu dobrze się bawią!

To zajęcia, które skupiają się na podróży dziecka w świat muzyki, ruchu oraz tańca. Naturalna odpowiedź na muzykę angażuje w zajęcia zarówno rodzica, jak i smyka. Zajęcia skłaniają do odczucia siły muzyki i tego jak stymuluje proces uczenia się, inspiruje do ruchu i tańca, a także wzmacnia więź pomiędzy dzieckiem i rodzicem.

Wspierają wszechstronny rozwój dziecka- pobudzają zmysł słuchu, wzroku i dotyku, rozwija wyobraźnię. Podczas zajęć czytamy książeczki w nietypowy sposób, poznając proste słowa, nazwy przedmiotów i ich przeznaczenia. Taka forma łączy zabawę z nauką i intryguje maluszki, zachęcając do samodzielnego sięgania po książeczki. Na zajęciach łączymy elementy sensoryki.

Dla nowych użytkowników:

Dla istniejących użytkowników: